عنوان دوره

رقابت پذیری و توسعه بازارهای مجازی

(ویژه شرکت های بیمه ای)

هدف

آشنایی با نحوه ایجاد فضای رقابتی در شرکتهای بیمه ای در تدوین برنامه استراتژی فروش در فضای اینترنتی و آپ استورهای مجازی

موضوع

  • رقابت پذیری شرکتهای بیمه در فضای مجازی
  • عوامل درونی و بیرونی فضای بیمه درشبکه های مجازی
  • محیط خرد و کلان خارجی و بین المللی با استراتژی های داخلی صنعت بیمه
  • شاخصه های بازاریابی بیمه در فضای مجازی
  • نحوه اقدام عملیاتی در بحران بازارهای بیمه ای
  • چگونگی کنترل و فروش خدمات بیمه در فضای مجازی
  • روان شناسی رفتار فروش خدمات بیمه در فضای مجازی

مدت دوره

8 ساعت

مدرس

دکترعلیرضا یوسفی

هزینه و زمان برگزاری

مبلغ برگزاری دوره آموزشی:    10 میلیون تومان

حداکثر شرکت کننده:  40 نفر

به ازای هر نفر:     250.000 تومان

صدورگواهینامه معتبر

توضیحات

این دوره به درخواست شرکتها بصورت حضوری و آنلاین قابل ارائه می باشد.

شرکت / ثبت نام در رقابت پذیری و توسعه بازارهای مجازی (ویژه شرکت های بیمه ای)

دوره آموزشی تعریف شده کاملا تخصصی بوده و بنابه درخواست متقاضیان سازمانی قابل برنامه ریزی و انجام خواهدبود. درصورت تمایل به نحوه و شرایط برگزاری دوره می توانید با واحد آموزش از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل به نشانی [email protected]  با واحد آموزش از جزئیات دوره اطلاع کسب نمائید.