عنوان

توسعه بازاریابی در شرکتهای لیزینگ

(بارویکرد بازارگرانه، تضمین بقا ، رشد و سودآوری)

       شرایط

برگزاری

هدف دوره:

آشنایی شرکت های لیزینگ، و شرکتهای سرمایه گذاری با فعالیت های، فروش خدمات، کالا و املاک ومستغلات و آگاهی نیروی انسانی از همگرا سازی تمامی فعالیت شرکت در مسیر ارائه خدمات مناسب جهت فروش بیشتر .

محتوای دوره:

  • تعاریف و مبانی تحقیقات بازاردر صنعت لیزینگ
  • تدوین استراتژی
  • رفتارمشتری
  •  تعیین بازارهدف
  • فروش و تعیین قیمت
  •  خدمات پس از فروش
  • مدیریت فعالیت های ترفیعی و تشویقی
  • نحوه بررسی میزان رضایت مشتریان
  •  و................

هزینه دوره : 500.000 هزارتومان

مدت دوره: 8 ساعت

شرکت / ثبت نام در توسعه بازاریابی در شرکتهای لیزینگ

دوره آموزشی تعریف شده کاملا تخصصی بوده و بنابه درخواست متقاضیان سازمانی قابل برنامه ریزی و انجام خواهد بود. درصورت تمایل به نحوه وشرایط برگزاری دوره می توانید با واحد آموزش از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل به نشانی [email protected]  با واحد آموزش از جزئیات دوره اطلاع کسب نمائید.