مدیریت عملکرد یک گفتگوی مداوم بین شما و کارمندانتان است که انتظارات ، جمع آوری داده ها ، بازخورد مداوم ، برنامه ریزی توسعه ، ارزیابی عملکرد و پیگیری را به هم متصل می کند.

برنامه ریزی عملکرد:
به عنوان بهترین روش ، برای هر موقعیتی که انتظار می رود را در سازمان تعریف کنید.
شما باید استانداردهای اندازه گیری عملکرد سازمان را به کارمندان جدید ابلاغ کنید و آنها را حداقل سالی یک بار با همه کارمندان تان مرور کنید.
موفقیت برای عملکرد ممکن است شامل موارد زیر باشد:
هدف موقعیت:
مسئولیت های اصلی ، از جمله وظایف و برنامه های فنی و همچنین برنامه های بین فردی و رفتاری را انجام دهید.
 استانداردها و معیارهای عملکردی
مانند:
 کیفیت ، کمیت ، به موقع بودن ، ابتکار عمل و کار تیمی برای موفقیت سازمان برنامه ریزی کرد.

 

مدیریت عملکرد از جهتی بسیار ساده و از جهات دیگر، بسیار پیچیده است.
این مفهوم متشکل از اجزای متعدد و مستلزم برخی مهارتهاست.
اما اگر با یک ذهن باز آن را مد نظر قرار دهید، می توانید کاری کنید که موثر واقع شود _ و مزایای کلانی به ارمغان بیاورد.
مدیریت عملکرد به کارکنان کمک می کند درک کنند چه چیزی را باید انجام دهند و چرا انجام دهند، به آنها درجه ای از صاحب اختیار شدن اعطا می کند، یعنی توانایی برای اتخاذ تصمیمات روزمره.