تکنولوژی اغلب به عنوان عامل روند سریع تغییر در دنیای کار، شناخته می شود.
در دنیای واقعیت، این ظرفیت افراد است که پذیرنده هرگونه تغییر و پیشرفت قرار می گیرد.
پیشرفت افراد با توجه به پاسخ آنان به تکنولوژی، سبب به وجود آوردن پیشرفت های بعدی تکنولوژی می گردد.
زندگی کاری امروز بیشتر صرف این می شود که راه هایی پیدا شود که به وسیله تکنولوژی،  بتوان فعالیتهای اقتصادی و کاری را بهتر انجام داد.
در اختیار داشتن زمان و منابع بیشتر برای جلب توجه مشتریان، از نتایج این کار است.
شرکتهایی موفق هستند که به ایده ها و نظرات مشتریان اهمیت می دهند و از انجام آن احساس خوشایندی دارند، این بهترین و خوشایندترین نوع ارتباط است.
هرگاه در برخی از روشهای کاری شرکت، از مشتریان نظر خواهی می کنیم و آنان را در جریان روند امور قرار می دهیم، رابطه مشتریان و شرکت، بیش از پیش دوستانه و نیکو می گردد.
این قضیه، هم برای شرکت و هم برای مشتریان سودمند است.